חיפושדלג על חיפוש
מוקד שירות הלקוחות
תוכן העמודדלג על תוכן העמוד

דיווח על תקלות

תאגיד מי תקווה מעמיד לרשותכם מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה בכל ימות השנה, בשיחת חינם לדיווח על תקלות ומפגעי מים וביוב בקווים העירוניים. קליטת התקלות מבוצעת באמצעות שרות הניתן לתאגיד ע"י מוקד 106 של עיריית גני תקווה, ומטופלת ע"י עובדי מי תקווה.
לצורך קבלת שירות, ניתן לחייג ישירות למוקד המים והביוב בטלפון 1800-80-40-80 שלוחה 1 .

סוגי התקלות בטיפול המוקד:

1. תקלות באספקת המים.
2. פיצוצים ונזילות מהצנרת העירונית וממדי המים.
3. בעיות בלחץ מים ובאיכות המים (מים עכורים, חלודים או טעם וריח שאינם טובים, מגופים שבורים או נוזלים).
4. נזקים שנגרמו כתוצאה מעבודות קבלנים בתחום שטח העבודה של מי תקווה.
5. גלישות או סתימות ביוב עירוניות, סילוק מפגעי ביוב, מכסים חסרים או שבורים וכן בדיקת חיבורי ביוב לקווים עירוניים.
עבור לתוכן העמוד