מי תקווה - דוח שנתי לתושב לשנת 2024

סטודיו זיקית דו״ח שנתי לתושב בדבר פעילות תאגיד מי תקווה אז מה המים שלכם עשו ?2024- ב

דבר יו"ר הדירקטוריון תושבות ותושבים יקרים, , אני גאה להביט 2024 עם סיומה של שנת לאחור על שנה של עשייה משמעותית, התקדמות טכנולוגית וחיזוק התשתיות לטובת כל תושבי העיר. השנה החולפת הייתה מאתגרת במיוחד, כאשר המדינה עמדה מול אתגרים ביטחוניים במלחמה שהתנהלה במספר חזיתות, למרות זאת המשכנו לפעול במסירות ובאחריות רבה למען התושבים. מתוך מחויבות עמוקה לקהילה, פעלנו באחריות רבה להבטחת המשך השירות האיכותי והאמין, תוך שמירה על יציבות ואיתנות. במיוחד בתקופה זו התחזקה התובנה שמענה על צורך בסיסי קיומי, מים באיכות גבוהה לתושבים, הינה הכרחית ומהווה נתבך נוסף בחוסנה של העיר. ולכן במהלך השנה החולפת, השלמנו פרויקטים מרכזיים לשדרוג תשתיות המים והביוב, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לשיפור אמינות האספקה ולצמצום תקלות. השקענו רבות באיתור וניטור מוקדם של דליפות מים, מה שהביא לתוצאה מצויינת עם בלבד לעומת 2.5% פחת מים שהסתכם ב . נתון זה הוא אחד מתוך 8% ממוצע ארצי של מספר מדדי איכות ושירות עליהם תאגידי המים נמדדים ואני גאה לבשר לכם שתאגיד מי תקווה נמצא בצמרת הרשימה הארצית. מי תקווה ממשיכה לפעול מתוך מחויבות לאיכות השירות, להתייעלות תפעולית ולשיפור חוויית התושבים, כאשר ניתן לראות זאת במדדי איכות השירות אשר משתפרים משנה לשנה. בברכה , גיא קושט, יו"ר הדירקטוריון, מי תקווה בע"מ היא שנה מאתגרת ומרתקת כאחד 2025 שנת עבור תאגיד המים, מעבר לפעילות השוטפת והמשך שידרוג התשתיות אנו עמלים על תכנון אופטימי להרחבת הישוב בהתאם לתוכניות העירייה (פרוייקט לב הבקעה). חשוב לציין כי כל העשייה המבורכת נעשתה ,2025- וזאת שתעשה ב 2024 בשנת כולה בזכות ההון האנושי בתאגיד המשלב מקצועיות ומסירות שהיא המפתח להצלחתנו. אני רוצה להודות לשותפנו לדרך בעיריית גני תקווה ולכם תושבי העיר על האמון והשותפות. יחד נמשיך להבטיח אספקת מים איכותית ואמינה, היום ובעתיד. 2

דבר המנכ״ל תושבות ותושבים יקרים, אנו מתכבדים להגיש את הדו"ח השנתי .2024 של תאגיד המים "מי תקווה" לשנת דו"ח זה כולל מידע חשוב אודות איכות המים המסופקת לתושבי העיר וכן מידע על פעילות התאגיד. תאגיד "מי תקווה" הוקם על ידי עיריית גני - תקווה כמתחייב מהוראות חוק (חוק תאגידי .2013 - בינואר 2001 - ) מים וביוב התשס"א כיום, התאגיד פועל כגוף עצמאי, עסקי וכלכלי ועומד בהצלחה בכל אתגרי הרגולציה על מנת להבטיח לכם/ן מים זמינים באיכות מעולה מסביב לשעון. עובדי, הנהלת ודירקטוריון התאגיד, פועלים בהתמדה לשדרוג ושיפור תשתיות המים והביוב העירוניות, במקביל לתכנון פיתוח עתידי להקמת תשתיות בשכונות חדשות והחלפה של תשתיות קיימות. ההשקעה המאסיבית אינה מתמקדת רק בתשתיות התת קרקעיות, אלא גם בשדרוג מתמיד במתקני הגברת לחץ מים ומכוני שאיבה לביוב. כמנכ"ל תאגיד המים והביוב של גני תקווה ניתנה לי הזכות והחובה לעמוד בראש גוף ציבורי המעניק בראש ובראשונה שירות איכותי לתושב ואין זה מובן מאליו. היוותה כנקודת הפתיחה לאחד 2024 שנת הפרויקטים הגדולים והמורכבים בגני תקווה בו משתלב תאגיד המים בפיתוח הכללי של שכונת "לב הבקעה". לאחר חודשים רבים של תכנון קפדני ועם תחילת העבודות בפועל אנו מתרגשים ומלאי תקווה לקראת השכונה החדשה ותרומתה הגדולה לפיתוח הכללי של גני תקווה. בברכה , פבל פרייליך, מ"מ מנכ"ל מי תקווה הייתה שנה קשה ומאתגרת 2024 שנת אשר החלה במלחמה שהתפתחה למספר חזיתות במקביל והעמידה את כולנו במבחן. כולי תקווה שנצא כולנו מחוזקים ומאוחדים ונעמוד יחד כנגד כל מבחן שהוא בעתיד. תאגיד המים מרכין ראש בענווה לזכר ולכל חללי צהל שנפלו 7.10- כל חללי ה בלחימה בדרום ובצפון. אני מברכים בחיבוק חם וענק את כל השבויים אשר כבר חזרו אלינו ומצפים לקראת חזרתם של כל שאר החטופים. אנו מבטיחים להמשיך לשמור על ערנות, דריכות ומוכנות שיא על מנת להמשיך לספק מים ולסלק ביוב גם בעיתות חירום. 2024 דוח שנתי לתושב 3

5 רקע התאגיד 6-7 יעוד החברה 8 חזון התאגיד 9 דירקטוריון מי תקווה 10 מבנה התאגיד 11-15 2024 קשרי קהילה 15 דרכים ליצירת קשר 16 פחת מים, פחת גביה 17 כמות מדים 18-19 השלכות סביבתיות 20-21 השקעות מתוכננות 22 אבטחת איכות 23-24 תקלות באספקת מים ושירותי ביוב 25-27 פירוט בדבר איכות השירות לצרכן 28 מי תקווה בחירום 29-30 הסבר אודות חשבון המים תוכן עניינים 4

רקע תאגיד מי תקווה בע"מ מטרתו הנוספת של החוק הייתה הבטחת ייעוד הכנסות ממתן שירותי מים וביוב לצורך השקעות במערכות המים והביוב, הפעלתן ומתן השירות. עד חקיקת החוק הייתה האחריות לאספקת מים לתושבים בידי הרשויות המקומיות (עיריות, מועצות מקומיות וכו'), כאשר השירות שניתן לצרכני המים והטיפול השוטף בתשתיות, לא תמיד עמד בסטנדרטים המקובלים. על פי חוק זה, מחויבת כל רשות מקומית בישראל להקים תאגיד מים וביוב שיפעל בנפרד מהרשות ויאפשר את שדרוג תשתיות ומערכות המים והביוב. מי תקווה בע"מ – הינו תאגיד מים וביוב הפועל מכוח חוק תאגידי מים וביוב תשס"א – והינו תאגיד סטאטוטורי הכפוף לרגולציה של רשות המים, משרד הבריאות, ומשרד 2001 להגנת הסביבה. מטרות התאגיד הם שיקום ושדרוג תשתיות מים, ביוב, ייזום וליווי התכנון ופיתוח תשתיות חדשות, ניהול ותחזוקה של כלל מערכות המים, הביוב שבתחום עיריית גני תקווה. כל זאת תוך ניהול מערכת איכות בהתאם למגוון רחב של תקנים המבטיחים שמירה על סטנדרטים גבוהים. התקבל בכנסת חוק תאגידי 2001 בדצמבר המים אשר נועד להבטיח רמת שירות, איכות ואמינות נאותים, בלא הפליה, בתחום שרותי המים והביוב. מי שתייה והשקיה איכותיים תחזוקה שוטפת ואיכותית של תשתיות המים, הביוב העירוניות המבטיחה את זמינותן. הקמה ותחזוקת מכוני שאיבה לביוב על מנת לסלק שפכים ברמה הגבוהה ביותר. הקמה ותחזוקת מתקני שאיבה למים להבטחת אמינות אספקת מים ברמה הגבוהה ביותר. שעות ביממה בכל ימות השנה. 24 , צוותים לטיפול בפניות באופן יעיל ומהיר מי תקווה מספקת לכלל תושבי העיר 2024 דוח שנתי לתושב 5

שיפור הדיוק בקריאת מוני המים וחיובי המים באמצעות מערכת שמנהלת READ YOUR METER PRO : קריאה מרחוק ואפליקציית מעקב אישי אחר צריכת המים הפרטית. אספקת מים שוטפת לצרכן, תוך מינימום הפסקות מים והקפדה על איכות מים מעולה. המאפשרות מגוון רב MAST פיתוח של פלטפורמות דיגיטליות של פעולות עצמאיות ומייתרות הגעה פיזית או טלפונית. שדרוג מערכות המחשוב והבקרה במתקנים לצד עמידה בדרישות אבטחת מידע על פי הנחיות יחידת הביטחון ברשות המים. .GIS- הטמעת השינויים והפיתוחים במערכות ה ניהול, עדכון ותחזוקה שוטפת של אתר האינטרנט של החברה. הטמעת מערכות גיבוי ובדיקה עצמאית של מערכות המחשוב לאיתור פערי אבטחה. שרות הלקוחות אבטחת מידע והגנה על הפרטיות תאגיד "מי תקווה" פועל במקצועיות ובמחוייבות מלאה לשיפור איכות החיים של תושבי גני-תקווה. אנו שואפים להבטיח אספקת מים סדירה ואיכותית, שירות אדיב ויעיל, טיפול במערכות הביוב ושדרוג התשתיות לצד שמירה על הסביבה, ואף פועל לצמצם ככל שניתן תקלות ותופעות בזבוז ומפגעים סביבתיים. יעוד החברה לצורך כך, התאגיד מקדם את היעדים הבאים 6

קידום השקעות בשדרוג תשתיות ומערכות מים וביוב. הקטנת זמן התגובה בטיפול בתקלות מים וביוב. צמצום פחת המים. קידום תוכניות עבודה מסודרות לניהול אחזקה מונעת של תשתיות המים והביוב. עריכת דו"חות כספיים והתאמתם לכללי הדיווח של הרשות הממשלתית למים ולביוב. בחינת התקשרויות ופיקוח תקציבי על קבלני משנה ונותני שירותים. גיבוש תכנית השקעות תלת שנתית. עריכת פוליסות ביטוח בהתאם לצרכי החברה ולסיכונים בתחום פעילותה. אחזקה ושיקום מערכות איתנות פיננסית 2024 דוח שנתי לתושב 7

חזון התאגיד תאגיד המים "מי תקווה" שואף להיות תאגיד מים וביוב מוביל ומקצועי, תוך מתן שירות איכותי לתושב ורמת תחזוקה גבוהה של תשתיות המים והביוב בישוב. עובדי תאגיד מי תקווה, מנהלי התאגיד וחברי הדירקטוריון מחויבים למימוש חזון התאגיד, תוך הקפדה יתרה על בטיחות העובדים והתושבים. תאגיד מי תקווה שואף להוביל בתחום האספקה של שירותי מים וביוב, תוך הקפדה על הרמה הגבוהה ביותר של איכות, שירות ושימוש בתשתיות ובטכנולוגיות מתקדמות וביטחון אספקת המים, למען תושבי הישוב. אנו מתחייבים לפעול להשגת יעילות מרבית ומיומנות גבוהה, תוך למידה ושיפור מתמידים והעצמת נותני השירות ומקצועיותם. לספק אנו מתחייבים לפעול לטובת תושבי העיר, שירותי מים וביוב איכותיים החיוניים לקיום וזאת בזכות עובדים מקצועיים ומחויבים, שירות מצוין יעיל וזמין ותוך שיפור מתמיד. אנו במי תקווה פועלים ללא לאות על מנת ליישם את חזון החברה ולמעלה מכך, והכל כדי שתושבי הישוב יזכו לטוב ביותר בתחומי אחריות התאגיד. 8

:2001 סמכויות הדירקטוריון על פי חוק תאגידי מים וביוב תשס"א דירקטוריון החברה יעסוק בין השאר, בעניינים אלה, נוסף על לחוק החברות: 92 תפקידיו כאמור בסעיף יאשר מידי שנה תוכנית השקעות והפיתוח של החברה וכל שוני בהן. ימנה את וועדות הדירקטוריון ויקבע את סמכויותיהן. יאשר מידי שנה את התקציב של החברה וכל שוני בו. יעקוב אחר אופן ביצוע החלטותיו בידי המנהל הכללי של החברה. יקבע את תקן כוח האדם בחברה ואת מדיניות השכר בחברה, לרבות תנאי פרישה והטבות כספיות אחרות וכל שוני במדיניות זו. 1 4 2 3 תפקיד הדירקטוריון: הדירקטוריון יתווה את מדיניות החברה ויפקח על ביצוע תפקידי המנהל הכללי ופעילותיו. חברי הדריקטוריון: מר גיא קושט – יו״ר הדירקטוריון גב' עדי וגרהוף – דירקטורית חיצונית מר סתיו עציוני – דירקטור חיצוני מר ברוך רובין – דירקטור חיצוני גב' קרן רם – דירקטורית חיצונית גב' שירלי משולם – נציגת עירייה מר איגור רוטמן - נציג עירייה מר יניב שחר - נציג עירייה דירקטוריון מי תקווה 5 9 2024 דוח שנתי לתושב

מבנה התאגיד בעלי תפקידים אינג' פבל פרייליך מ"מ מנכ"ל ומהנדס התאגיד, מי תקווה טל תבור עובד שטח (אחראי מתקנים), מי תקווה איילת אשר אדלר מנהלת אדמנסטרטיבית, מי תקווה עינת מטרה מנהלת מחלקת גביה ושרות לקוחות, M-group אביב אור אבהר מנהל תפעול, מי תקווה אהרון דבן עובד שטח (אחראי רשת מים וביוב), מי תקווה קרן כה ן קשרי קהילה, מי תקווה אתי אשטמקר נציגת שרות לקוחות פרונטאלי M-group , מחלקת גבייה 10

2024 קשרי קהילה מי תקווה - חיזוק הקהילה דרך עשייה משמעותית תאגיד מי תקווה מחויב לקידום ערכי קהילתיות, סולידריות וקיימות, תוך עידוד מעורבות חברתית והשפעה חיובית על הסביבה והחברה. במהלך לקחנו חלק במגוון רחב של יוזמות, 2024 שנת אירועים ופעילויות, מתוך אמונה כי חיזוק הקשרים עם הקהילה הוא הבסיס לצמיחה משותפת בשבילנו, מי תקווה זה הרבה יותר ממים - זו מחוייבות אמיתית לקהילה. )2024 יום המעשים הטובים (מרץ הפנינג חווייתי לקהילת משפחות צמי"ד, שכלל עמדות קליעת צמות, צייר קריקטורות, איפור פנים, עמדות יצירה לילדים ועוד שלל הפתעות. התאגיד תרם בקבוקי שתייה לכל המשתתפים ולקח חלק פעיל בהפעלת העמדות. )2024 יום הבריאות העולמי (אפריל אירוע "חוגגים בריאות" שהוקדש לתחזוקת הגוף והנפש. המשתתפים נהנו מסדנאות ביבליותרפיה, סדנאות יוגה צחוק, חוויות משחק באוכל להעצמת היצירתיות ופעילויות נוספות שעודדו תחושות חיוביות ובריאות נפשית. התאגיד תרם בקבוקי שתייה ופעל להעלאת המודעות לחשיבות צריכת מים מספקת. פעילויות מרכזיות במהלך השנה 2024 דוח שנתי לתושב 11

יום כדור הארץ הבינלאומי )2024 (אפריל פעילות ייחודית בשיתוף תנועת הצופים (שבט גל ושבט גנים) להעלאת המודעות לחיסכון במים ושימוש נכון במשאבי הטבע. במסגרת הפעילות נערכו משחקי טריוויה, חידונים בנושא מים, משחקי פנטומימה להמחשת חשיבות השמירה על הסביבה ועוד. התאגיד תרם חולצות לחניכי הצופים במטרה לחזק את תחושת השייכות לקהילה ולמטרה הסביבתית. )2024 תמיכה בעסקים בדרום (יולי עובדי תאגיד מי תקווה יצאו לסיור בדרום בעקבות אירועי השביעי באוקטובר, כדי להכיר מקרוב את האתגרים עימם מתמודדת האוכלוסייה המקומית. הסיור כלל ביקור במשטרת שדרות, סיור במוקדי ההתרחשות, ביקור ביער רעים - אתר פסטיבל נובה, וכן ארוחת צהריים בבתי עסק מקומיים על מנת לתמוך בעסקים בדרום. 12

חלוקת בקבוקים לתלמידי כיתות א' )2024 (ספטמבר לרגל פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה, חולקו בקבוקי "שלום כיתה א'" לכל תלמידי הכיתות הראשונות בעיר. המיזם נועד לעודד הרגלי שתייה בריאים כבר מגיל צעיר, ולחזק את תחושת הקהילה בקרב הדור הצעיר. )2024 מחנה קיץ לתנועות הנוער (יולי תנועת הצופים (שבט גל ושבט גנים) יצאה למחנה קיץ ביער המגינים. על מנת להבטיח אספקת מים ראויה ושמירה על בריאותם של החניכים, התאגיד תרם שישה תרמוקנים בנפח ליטר כל אחד. החניכים למדו על החשיבות של שתיית מים מרובה במהלך הפעילויות 23 החווייתיות והפיזיות במחנה. 2024 דוח שנתי לתושב 13

)2024 הצגת "מרק מגבונים" (דצמבר סדרת הצגות חינוכיות לילדי הגנים בעיר בנושא שמירה על מערכת הביוב והשלכת מגבונים לפח במקום לאסלה. הילדים השתתפו בהצגה משעשעת ולמדו על דרכים לשמירה על הסביבה והימנעות מסתימות במערכת הביוב העירונית. מטרת הפעילות הייתה לחנך את הילדים ולהעצים את המודעות הסביבתית כבר מגיל צעיר. אנו גאים בתרומתנו לקהילה וממשיכים לפעול לחיזוק הערכים של אחריות סביבתית וחברתית. יחד, נמשיך ליצור עתיד טוב יותר לתושבי גני תקווה. מיזם ״מים חיים״ - מחויבות לקהילה ולסביבה , תאגיד מי תקווה המשיך לקדם 2024 במהלך את מיזם "מים חיים" במטרה לסייע לקהילה. שנים 4- מיזם "מים חיים" פועל למעלה מ בשיתוף פעולה עם אגף רווחה בעיריית גני תקווה במסגרתו מתקיים ניטור רציף של צריכת המים של תושבי הגיל השלישי ללא תא משפחתי ביישוב, בכדי לאתר מבוגרים שנמצאים במצב סיכון ולסייע להם במהירות. איך זה עובד: המערכת מזהה חוסר צריכה במים, התאגיד מעדכן את מחלקת הרווחה, והעובדים הסוציאליים יוצרים קשר עם התושב לוודא את שלומו. מיזם "מים חיים" מבטא את מחויבות תאגיד מי תקווה לאחריות סביבתית ושותפות קהילתית, למען רווחת התושבים ועתיד טוב יותר. 14

מי תקווה - דרכים ליצירת קשר שירות לקוחות ומוקד בירורים ותשלומים טלפוני: 1-800-80-40-80 שעות פעילות המוקד: 08:00-20:00 א׳ - ה׳ בין השעות 08:00-12:00 ו' בין השעות לשירותכם אתר אינטרנט המכיל את כל המידע שאתם זקוקים לו בנושא מים וביוב ומאפשר לכם לבצע פעולות שונות www.mei-tikva.co.il . באמצעותו לתקלות שבר וחירום 106 יש לדווח למוקד שעות ביממה (שיחה בתשלום) 24 1-800-80-40-80 או ) ללא עלות 1 (שלוחה קבלת קהל במשרדי התאגיד 8:00-14:30 א׳, ב׳, ג׳, ה׳ בין השעות 16:00-18:00 ג׳ אחה״צ בין השעות ד׳ - ללא קבלת קהל כתובת למשלוח מכתבים: גני תקווה 1988 ת.ד 1 עין גדי כתובת משרדי התאגיד: , גני תקווה 1 סמטת עין גדי 03-7737500 :׳ טל 1-800-80-40-80 : טל׳ שירות לקוחות ניתן לפנות אלינו גם בדואר אלקטרוני: pniyot@mei-tikva.co.il פשוט וקל גם בוואטסאפ: מספר ישיר לתאגיד - מענה אישי מנציג התאגיד: 050-8814996 מוקד שירות לקוחות - מענה :24/7 ) אוטומטי (בוט 055-9762008 2024 דוח שנתי לתושב 15

פחת מים, פחת גביה וכמות המים שסופקה לתושבים :2024 נתוני רכישת ואספקת מים לשנת רכש תאגיד מי תקווה מים משני מקורות מים 2024 בשנת . חברת מקורות – ספק המים המרכזי, ממנו נרכשו 1 קוב של מים. 1,976,545 במהלך השנה מ"ק של מים, 4637 . מושב גת רימון – ממנו סופקו 2 שיועדו לתושבי רחוב הנשיא טרומן. קוב 1,981,182 :2024 סה"כ כמות מים שסופקה בשנת ירידה בפחת שיפור היעילות 2.5% פחת המים 25,200 :2022 26,060 :2023 26,400 :2024 46,409 :2022 77,504 :2023 49,756 :2024 1,797,969 :2022 1,959,745 :2023 1,976,545 :2024 2.5% :2022 3.9% :2023 2.5% :2024 6,012 :2022 4,617 :2023 4,637 :2024 98% :2022 98.26% :2023 98.98% :2024 1,757,560 :2022 1,886,858 :2023 1,931,426 :2024 95.62% :2022 94.74% :2023 94.04% :2024 אוכלוסיה סה״כ פחת (מ״ק) קנייה ממקורות (מ״ק) שיעור פחת מים )%( קנייה מספקים אחרים גבייה מצטברת )%( סה״כ אספקת מים לתושבים (מ״ק) גבייה שוטפת )%( 16

פרטים בדבר מקורות המים של החברה חיבורי צרכן של חברת מקורות 3 בוסטר גת רימון – אספקה לרחוב הנשיא טרומן בריכות בנפחים 2 : מאגרי מים מ"ק 2000 + 1000 של מ"ק 300 בנפח 1 : מגדל מים מטר 33 המתנשא לרום של כמות מדים לפי סוגי שימוש 7,828 :2022 7,862 :2023 7,741 :2024 164 :2022 170 :2023 175 :2024 מגורים עסקים ומסחר 81 :2022 66 :2023 68 :2024 23 :2022 27 :2023 24 :2024 מוסדות בנייה 116 :2022 122 :2023 125 :2024 גינון 9 :2022 27 :2023 193 :2024 אחרים 2024 לשנת סה״כ כמות מדי המים 8,326 2024 דוח שנתי לתושב 17

השלכות סביבתיות מערך הבקרה על איכותם התברואתית של המים מתבסס על בדיקות מיקרוביאליות וכימיות המתבצעות על פי תוכנית סדורה הנקבעת בסוף כל שנה בתאום עם משרד הבריאות עבור השנה העוקבת. התוכנית קובעת את תדירות הבדיקות, וכמו כן את פריסת נקודות הדיגום בעיר ומאפשרת מיקוד לאיתור מקור של חריגה, במידה וקיימת ולטפל בה בהקדם. >> לצפייה בדוח״ות איכות המים, לחצו כאן בקרה על איכות המים היכנסו לאתר משרד הבריאות - בדיקת איכות מים אנו מזמינים אתכם להתעדכן בכל עת על איכות מי השתייה בסביבת מגוריכם במערכת "המים שלי" באתר משרד הבריאות בה ניתן לראות את איכות המים בישוב ע"פ נקודות דיגום mywater.health.gov.il/WaterNetwork .Google- או פשוט: "המים שלי" ב 18

מספר נקודות דיגום המים נקבעו בהתאם למספר התושבים בישוב ואופי מערכת האספקה העירונית, בכפוף לתקנות איכות מי שתיה ודרישות משרד הבריאות. 15 במערכת המים של גני תקווה מבוצע הדיגום ב ברשת המים. 13 , נקודות של מקורות 2 : נקודות דיגום המים מתבצע על ידי דוגם מוסמך (על ידי משרד הבריאות) במועדים קבועים והדגימות לבדיקות מיקרוביאליות מובאות בקירור לבדיקה במעבדות משרד הבריאות. אנו גאים במי השתייה אשר מסופקים לתושבי הישוב ושמחים לשקף את התוצאות אשר תואמות את הקריטריונים המחמירים שנקבעו בתקנות של משרד הבריאות. במידה שעות 24 ומתקבלות תוצאות חריגות פעולות מתקנות מבוצעות באופן מיידי ודיגום חוזר תוך מרגע איתור החריגה. כל הבדיקות החוזרות מבוצעות בשיתוף מלא עם משרד הבריאות. לצד הדיגום הבקטריאלי, נערכות לפי דרישות משרד הבריאות, גם בדיקות תקופתיות של המרכיבים הכימיים, אלו המעניקים למים את טעמם ומשפיעים על איכותם. נקודות הדיגום ביצוע חריגות 1% 114% אחוז תקינות אחוז ביצוע אחוז חריגות בוצע 103% 114% 1% 195 222 אחוז תקינות אחוז ביצוע בוצע 100% 100% 8 8 2024 דוח שנתי לתושב 19

השקעות כספיות שבוצעו והשקעות מתוכננות ממשיכים להשקיע בתשתיות המים והביוב למענכם 20

סה״כ השקעות אחרות כגון ,GIS שדרוג מערכת החלפת מדי מים למערכת קריאה מרחוק ואבטחת מידע 2024 השקעות באלפי שקלים - תקציב 2025 השקעות באלפי שקלים - תקציב שיקום שדרוג ופיתוח מכוני מים וביוב שיקום שדרוג ופיתוח תשתיות ביוב שיקום שדרוג ופיתוח תשתיות מים 100 1,400 1,000 100 2,550 950 4,300 1,700 200 7,150 השקעה של ₪ מיליון 2.5 בתשתיות עבורכם בשנה הנוכחית - השקעה ₪ מיליון 2025 מתוכננת לשנת בתשתיות המים והביוב 7.150 2024 דוח שנתי לתושב 21

אבטחת איכות :ISO תקני 5- תאגיד מי תקווה הוסמך ל – ניהול האיכות ISO 9001 .1 – ניהול סביבתי ISO 14001 .2 – ניהול הבטיחות והבריאות ISO 45001 .3 - ניהול הידע ISO 30401 .4 - ניהול אבטחת מידע ISO 27001 .5 בזכות חמשת התקנים הוענקה למי תקווה תעודת תו פלטינה 22

תקלות שאירעו באספקת מים ובשירותי ביוב ממוצע זמני טיפול לתקלות פניות לתקלות במערכת הביוב 70 פרצים ואירועי שבר במערכת המים תיקוני שבר ופתיחת סתימות ביוב ציבורי הפסקת מים יזומה סתימה או הצפת ביוב תקלות מכסה בור או שקיעה אחר (שיקום שוחות ועיבודים) 6 שעות שעתיים 6 שעות 56 פניות 2 פניות 4 פניות 8 פניות תקלות שנמשכו 8 מעל שעות 0 הפסקת מים שעות 8 מעל תיקוני שבר ופתיחת סתימות שעות 8 ביוב ציבורי מעל 2024 דוח שנתי לתושב 23

צוות התחזוקה של מי תקווה עומד לרשות .24/7 הציבור מי תקווה ממשיכה ומכשירה את עובדיה בכל המקצועות הקשורים בתחזוקת מערך המים והביוב בעיר. שיקום ופיתוח מערכות המים והביוב בשנת דיווח: הוחלפה והונחה צנרת מים 2024 במהלך מטר. 850 וביוב באורך כולל של פניות לתקלות במערכת המים 19 פיצוץ בצינור מים עירוני הפסקת מים 7 פניות 12 פניות תקלות במערכת הבקרה 0 איכות המים בקרת לחצי מים 24

פירוט בדבר איכות השירות לצרכן ניתן לבצע את מרבית הפעולות בלחיצת כפתור - באתר האינטרנט החדשני של מי תקווה www.mei-tikva.co.il : ניתן לבצע פעולות רבות ולמצוא מידע רב, כתובתו שיפור ממוצע זמני שירות והמתנה פרונטלי ממוצע זמני שירות והמתנה טלפוני זמן שירות 2023 זמן המתנה 2023 זמן שירות 2024 זמן המתנה 2024 זמן המתנה 2023 זמן המתנה 2024 12:39 דקות 01:30 דקות 09:10 דקות 01:46 דקות 03:27 דקות 01:54 דקות 448 443 790 172 22 39 378 בוררות בירורים דמי הקמה הו״ק נזילה עדכון נפשות תשלום בסניף החלפת בעלים / שוכרים 966 טיפול בסוגי פניות שירות מהיר, יעיל ונגיש יותר מתמיד! 2024 דוח שנתי לתושב 25

2024 עד מכלל בתי האב רשומים לשירותים הדיגטליים 89% 57% 65% 89% עד 2022 עד 2023 עד 2024 רישום לשירותים דיגיטלים 7,741 : כמות בתי אב 26

פעולות תשלום בערוצים השונים פעולות בערוצי תקשורת שונים תשלום באתר האינטרנט: 14,080 | 45% דואר : 642 | 2% שירות דיגיטלי :Mast דרך 15,139 | 48% תשלום במוקד הטלפוני 1,493 | 5% שירותים דיגיטלים: 1,996 | 50% דואר : 9 | 1% שירות פרונטלי 1,231 | 32% מייל 672 | 17% 2024 דוח שנתי לתושב 27

מי תקווה בחירום המחישו לכולנו את חשיבות 7.10- אירועי ה המוכנות מראש ותרגול מקדים של אירועי חירום ולכן תאגיד המים "מי תקווה" ימשיך להוביל במצוינות בתחום ביטחון המים ונושא אבטחת המידע בפרט. כחלק ממגוון הפעולות אשר ננקטו עבור הגברת המוכנות נערכו הדרכות מעשיות בהשתתפות עם עובדי עירייה, ותרגיל רחב היקף עם מספר רב של גורמים. במהלך התרגיל נפרסה תחנת חלוקת מים בחירום אשר מולאה במים על ידי הובלה חיצונית ממקור מים מחוץ לעיר כבחינה של שיתופי פעולה הדדיים עם גורמי חוץ בעת משבר חירום. בעזרתם של תלמידי חטיבת ראשונים תרגלנו חלוקת מים אמיתית תוך התמודדות עם תקלות מוחשיות ופתרון בעיות בזמן אמת. אנו מזמינים אותכם להיכנס לדף החירום באתר ולהתעדכן במפה האינטראקטיבית התאגיד ובפריסה המחודשת של תחנות חלוקת מים בחירום. על מנת לשמר את המוכנות האזרחית וכמענה ראשוני למשברי חירום אנו ממליצים לוודא כי קיימת בביתכם ערכת מים וסניטציה. הערכה מורכבת ממוצרים הנמצאים לרוב בבית בצריכה יומיומית ולא מחייבת רכישה מיוחדת. אנו ממליצים להחליט על מקום קבוע בבית בו ניתן לרכז את הערכה ולתרגל עם כל בני המשפחה את מיקומו. 28

הסבר אודות חשבון המים 2024 דוח שנתי לתושב 29

30

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=